Освіта Запорізького краю

2016 рік

ПРОЕКТНІ ТЕХНОЛОГІЇ НАВЧАННЯ ПІД ЧАС НАВЧАЛЬНО – ВИХОВНОГО ПРОЦЕСУ НА УРОКАХ ІНФОРМАТИКИ ТА МАТЕМАТИКИ

2015 рік 

 Лукашівський навчально - виховний комплекс                                "загальноосвітній навчальний заклад - дошкільний навчальний заклад" 

Адреса: 70410, Запорізька область, Запорізький район,  с. Лукашеве,
               провулок Шкільний,12                    
Телефон : 223-78-13
Електронна адреса: dozenko83@gmail.com
Автор досвіду:
Доценко Вікторія Валеріївна, спеціаліст  ІІ кваліфікаційної  категорії,   вчитель математики та  інформатики Лукашівського навчально – виховного комплексу «загальноосвітнього навчального закладу – дошкільного навчального закладу » Запорізького району Запорізької області
Тема досвіду:
«РОЗВИТОК ЛОГІЧНОГО МИСЛЕННЯ НА УРОКАХ ІНФОРМАТИКИ В ПОЧАТКОВІЙ ШКОЛІ»
  Сучасне українське суспільство перебуваючи під впливом мас-медіа, комп’ютерних мереж, Інтернет-технологій знаходиться у стані радикальної трансформації. У зв’язку з цим змінюється як сприйняття світу людиною, так і структури повсякденності буття. Але чи зможе людина встигати за змінами, переробляти величезну кількість інформації, яка надходить з усіх точок земної кулі без логічного мислення?
Звичайно ж ні. Адже мислення є найважливішою функцією мозку людини. Будь-який вид діяльності не може обійтися без нього. Логічне мислення не є вродженим, значить, протягом усіх років навчання в школі необхідно всебічно розвивати мислення учнів (і вміння користуватися розумовими операціями), вчити їх логічно мислити.
 Логіка необхідна там, де є потреба систематизувати і класифікувати різні поняття, дати їм чітке визначення.
Саме розвиток логічного мислення на уроках інформатики в початковій школі дає  можливість сформувати і розвинути всю різноманітність інтелектуальної і творчої діяльності учнів і забезпечити перехід від репродуктивних, формально-логічних дій до творчих, розвивати вміння проведення аналізу дієвості для побудови інформаційно-логічної моделі.

Тому метою моєї роботи  стало питання дослідження способів розвитку логічного мислення на уроках інформатики в початковій школі. 

2014 рік


ЛУКАШІВСЬКИЙ ОСВІТНІЙ ОКРУГ

Базова модель досвіду

Актуальність і перспективність досвіду

        Шкільна освіта перебуває у постійному русі змін і реформ, що відбуваються повсякчасно.
     XXI століття – століття реформ в усіх галузях суспільного життя. В умовах ін-теграції в Європейський простір відбувається загальна модернізація українського суспільства, яка безпосередньо торкається села з його фінансово-економічними та демографічними проблемами. Однією з найважливіших – є збереження та модернізація школи  із метою створення оптимальних умов для отримання дітьми повноцінної якісної освіти.
    Інтеграція України у світовий простір потребує постійного вдосконалення наці-ональної системи загальної середньої освіти, пошуку ефективних шляхів підвищення якості освітніх послуг. Адміністрація навчально – виховного комплексу постійно  турбується  за якість освіти у закладі, тому завжди готова до реформування освіти на селі. З цією метою по Лукашівському навчально – виховному комплексі створено Лукашівський освітній округ.

Теоретична база досвіду.

Сучасна психолого-педагогічна наука і практика вивчають, узагальнюють та поширюють здобутки проведених досліджень щодо розвитку системи освіти. Проблеми освіти в контексті загальноцивілізаційних викликів розглядаються вітчизняними діячами педагогічної науки В. Кременем, В. Мадзігоном, С. Ніколаєнком, В. Олійником, П. Полянським. Ними визначено, що одним із факторів забезпечення високого рівня життя є рівний доступ громадян до якісної освіти. Адже європейська інтеграція України потребує розширеної підготовки молоді, спроможної створювати і використовувати високі технології з формуванням міцних моральних засад, розширеної цивілізаційної культури, відповідальності і толерантності.
        
Досвід за інноваційним потенціалом є комбінаторним, тому що він передбачає конструктивні поєднання традиційної та інноваційної форми .

Інформаційно-педагогічна модель досвіду
   Підвищення рівня і доступності якісної освіти відповідно до вимог інноваційного розвитку економіки, сучасних потреб суспільства і кожного громадянина України можливе через створення  освітнього  округу. Основним завданнями якого  є створення єдиного освітнього простору  в  межах   адміністративно-територіальної   одиниці   та належних   умов   для  забезпечення  навчально-виховного  процесу, реалізація  допрофільної  підготовки   і   профільного   навчання, розвиток    творчих   здібностей,   нахилів,   обдарувань   дітей, впровадження сучасних освітніх технологій.  

Результати запровадження досвіду.

   Налагоджена  плідна взаємодія  суб'єктів освітнього округу формує сучасного  конкурентноспроможного  випускника, здатного адаптуватися до змін у соціально-економічному середовищі, конкурувати на українських та європейських ринках праці.
 

Немає коментарів:

Дописати коментар