2016 рік
ПРОЕКТНІ ТЕХНОЛОГІЇ НАВЧАННЯ ПІД ЧАС НАВЧАЛЬНО – ВИХОВНОГО ПРОЦЕСУ НА УРОКАХ ІНФОРМАТИКИ ТА МАТЕМАТИКИ
2015 рік
Лукашівський навчально - виховний комплекс "загальноосвітній навчальний заклад - дошкільний навчальний заклад"
Адреса: 70410, Запорізька область, Запорізький район, с. Лукашеве,
провулок Шкільний,12
Телефон : 223-78-13
Автор досвіду:
Доценко Вікторія Валеріївна, спеціаліст ІІ кваліфікаційної категорії, вчитель математики та інформатики Лукашівського навчально – виховного комплексу «загальноосвітнього навчального закладу – дошкільного навчального закладу » Запорізького району Запорізької області
Тема досвіду:
«РОЗВИТОК ЛОГІЧНОГО МИСЛЕННЯ НА УРОКАХ ІНФОРМАТИКИ В ПОЧАТКОВІЙ ШКОЛІ»
Сучасне українське суспільство перебуваючи під впливом мас-медіа, комп’ютерних мереж, Інтернет-технологій знаходиться у стані радикальної трансформації. У зв’язку з цим змінюється як сприйняття світу людиною, так і структури повсякденності буття. Але чи зможе людина встигати за змінами, переробляти величезну кількість інформації, яка надходить з усіх точок земної кулі без логічного мислення?
Звичайно ж ні. Адже мислення є найважливішою функцією мозку людини. Будь-який вид діяльності не може обійтися без нього. Логічне мислення не є вродженим, значить, протягом усіх років навчання в школі необхідно всебічно розвивати мислення учнів (і вміння користуватися розумовими операціями), вчити їх логічно мислити.
Логіка необхідна там, де є потреба систематизувати і класифікувати різні поняття, дати їм чітке визначення.
Саме розвиток логічного мислення на уроках інформатики в початковій школі дає можливість сформувати і розвинути всю різноманітність інтелектуальної і творчої діяльності учнів і забезпечити перехід від репродуктивних, формально-логічних дій до творчих, розвивати вміння проведення аналізу дієвості для побудови інформаційно-логічної моделі.
Тому метою моєї роботи стало питання дослідження способів розвитку логічного мислення на уроках інформатики в початковій школі.
2014 рік
ЛУКАШІВСЬКИЙ ОСВІТНІЙ ОКРУГ
Базова модель досвіду
Актуальність і перспективність
досвіду
Шкільна освіта перебуває у постійному
русі змін і реформ, що відбуваються повсякчасно.
XXI століття – століття
реформ в усіх галузях суспільного життя. В умовах ін-теграції в Європейський
простір відбувається загальна модернізація українського суспільства, яка безпосередньо торкається села з його
фінансово-економічними та демографічними проблемами. Однією з найважливіших – є
збереження та модернізація школи із
метою створення оптимальних умов для отримання дітьми повноцінної якісної
освіти.
Інтеграція України у світовий
простір потребує постійного вдосконалення наці-ональної системи загальної
середньої освіти, пошуку ефективних шляхів підвищення якості освітніх послуг.
Адміністрація навчально – виховного комплексу постійно турбується за якість освіти у закладі, тому завжди готова
до реформування освіти на селі. З цією метою по Лукашівському навчально –
виховному комплексі створено Лукашівський освітній округ.
Теоретична
база досвіду.
Сучасна
психолого-педагогічна наука і практика вивчають, узагальнюють та поширюють здобутки проведених
досліджень щодо розвитку системи освіти. Проблеми освіти в контексті
загальноцивілізаційних викликів розглядаються вітчизняними діячами педагогічної
науки В. Кременем, В. Мадзігоном, С. Ніколаєнком, В. Олійником, П. Полянським.
Ними визначено, що одним із факторів забезпечення високого рівня життя є рівний
доступ громадян до якісної освіти. Адже європейська інтеграція України потребує
розширеної підготовки молоді, спроможної створювати і використовувати високі
технології з формуванням міцних моральних засад, розширеної цивілізаційної
культури, відповідальності і толерантності.
Досвід за інноваційним
потенціалом є комбінаторним,
тому що він передбачає конструктивні поєднання традиційної та інноваційної форми
.
Інформаційно-педагогічна модель
досвіду
Підвищення рівня і доступності
якісної освіти відповідно до вимог інноваційного розвитку економіки, сучасних
потреб суспільства і кожного громадянина України можливе через створення освітнього
округу. Основним завданнями якого є створення єдиного освітнього простору в
межах адміністративно-територіальної одиниці
та належних умов для
забезпечення навчально-виховного процесу, реалізація допрофільної
підготовки і профільного
навчання, розвиток творчих здібностей,
нахилів, обдарувань дітей, впровадження сучасних освітніх
технологій.
Результати запровадження досвіду.
Налагоджена
плідна взаємодія суб'єктів
освітнього округу формує сучасного конкурентноспроможного випускника,
здатного адаптуватися до змін у соціально-економічному середовищі, конкурувати
на українських та європейських ринках праці.
Немає коментарів:
Дописати коментар