Використання ІКТ на уроках інформатики та математики


Назва роботи:

 Використання хмарних сервісів, Інтернет-ресурсів на уроках інформатики, як засіб урізноманітнення навчального процесу та позитивного впливу на мотивацію пізнавальної діяльності учнів

В роботі представлені    приклади використання  Інтернет – ресурсів  ( Plikers, Classroom,  Google сервісів, Viber, навчання у  Студії коду)   на уроках інформатики. Досвід роботи рекомендовано вчителям, які бажають  урізноманітнити навчальний процес та позитивно вплинути на мотивацію пізнавальної діяльності учнів.

Матеріал  на Google Диску: Переглянути

На допомогу вчителю:

Використання  Plickers  на  уроці  дозволяє вчителю спростити собі життя та поліпшити зворотний зв'язок між собою і класом. Для дітей цей додаток – свого роду розвага, що дозволяє трохи відволіктися  від  рутинних  уроків  і  в  ігровій  формі  відповідати  на  питання. Найголовніше,  що Plickers  –  це  дуже  проста  технологія,  яка  не  вимагає практично  нічого,  і  яку  будь–який  вчитель  може  почати  застосовувати  хоч завтра




Створення віртуального класу у Classroom


Корисні ресурси для вчителів


QUIVER VISION - це об'ємне 3D розфарбування або розфарбування з доповненою реальністю. Кожна розфарбована картинка оживає, і дитина відразу бачить результати своєї роботи. Додаток дозволяє дітям відчути себе художниками, дизайнерами. Це схоже на особисте знайомство зі своїм творінням. Розфарбовування сприяє розвитку:
-дрібної моторики;
-знижує стрес;
-забезпечує творче самовираження.
Цей додаток можна використовувати як в урочній, так і в позаурочній діяльності.

KAHOOT!

       Безоплатний онлайн-сервіс Kahoot! дає змогу створювати інтерактивні навчальні ігри: вікторини, обговорення, опитування.
    Такі ігрові форми роботи можуть бути застосовані у навчанні — для перевірки знань учнів. А також сервіс може стати у пригоді керівнику та педагогічному колективу навчального закладу для різних форм наукової, методичної та організаційної роботи. Участь в іграх, створених за допомогою сервісу, сприяє спілкуванню та співпраці у колективі, підвищує рівень обізнаності в інформаційно-комунікаційних технологіях, стимулює критичне мислення.
Корисні посилання:
-Відеоінструкції по роботі з додатком  Kahoot!

Вікторина "Презентація"

Вікторина "Алгоритми та моделі"


LearningApps.org

     LearningApps.org - онлайновий сервіс, який дозволяє створювати інтерактивні вправи. Їх можна використовувати в роботі з інтерактивною дошкою, або як індивідуальні вправи для учнів.


Корисні посилання:

-Відеоінструкції по роботі з додатком  LearningApps.

Програмування 

CODE.ORG
 Code.org — це середовище об'єктно-орієнтованого наочного (візуального) програ­му­вання, яке дає можливість вивчати інформатику та програмування на доступному для молодших школярів рівні. 

 ииииСайт проекту.


Немає коментарів:

Дописати коментар